Athchuairt ar Bhín (revisiting Wien)

From: mg (mgunn@egt.ie)
Date: Tue Nov 30 1999 - 10:58:46 EST

In case anyone wants to contact with me in Vienna, this message is going
out on
several domestic and foreign lists. Please skip to *** to read English
version. mg

Athchuairt agam ar chathair álainn sin an cheoil Bhín na hOstaire
2-5.12.1999, mar dhualgas de mo chuid mar Rúnaí ar Choiste Náisiúnta na
hÉireann den Bhiúró Eorpach do Theangacha Neamhfhorleathana. Bead ag
fanacht in Óstán an Rathauspark, Rathausstrasse 17 A-1010 Wien a bheidh
mé, áit a mbeidh teacht orm idir tráthnóna Déardaoin agus maidin Dé
Domhnaigh, ag an uimhir gutháin seo a leanas: +043-1-40 412, nó tríd an
ríomhsheoladh seo a leanas: rathauspark@austria-trend.at.

***

Revisiting that beautiful city of music, Vienna, Austria 2-5.12.1999, as
part of my duties as Secretary of the Irish National Committee of the
European Bureau for Lesser-Used Languages). I shall be staying at Hôtel
Rathauspark, Rathausstrasse 17 A-1010 Wien, where it will be possible to
contact me between Thursday evening and Sunday morning at the following
telephone number: +043-1-40 412, or via the following e-mail address:
rathauspark@austria-trend.at.

Ádh mór oraibh,
Marion Gunn
Everson Gunn Teoranta <http://www.indigo.ie/egt/>