LAO LETTER FO SUNG and LAO LETTER FO TAM

From: Andrew West (andrewcwest@gmail.com)
Date: Mon Oct 17 2005 - 06:36:19 CST

    I have received the following communication about a possible confusion
    in the names of a couple of Lao letters (U+0E9D and U+0E9F). I don't
    know anything about Lao or Thai, so I'd be grateful if anyone could
    let me know whether the Unicode names for these characters are correct
    or not.

    <quote>
    Je tiens à vous signaler que deux consonnes laotiennes qui
    correspondent d'ailleurs aux deux consonnes thaïes sont bien à leur
    place correcte, mais on s'est trompé en leur donnant leur nom en
    laotien: Fo Soung est entre Pho Soung et Pho tam lequel est suivi de
    Fo tam.
    Les dessins des lettres sont donc corrects et à leur place, c'est le
    nom qui doit changer. Idem en thaï: Fo Fan (Soung) doit être avant Fo
    Fa (tam).
    </quote>

    The characters under discussion are:

    U+0E9C : LAO LETTER PHO SUNG